Top image

napelemek | napelemes töltésvezérlők | inverterek | napelemes rendszer méretezése
elektromos vízkőmentesítés | akku élettartam hosszabbítás
subglobal3 link | subglobal3 link | subglobal3 link | subglobal3 link | subglobal3 link | subglobal3 link | subglobal3 link
subglobal4 link | subglobal4 link | subglobal4 link | subglobal4 link | subglobal4 link | subglobal4 link | subglobal4 link
subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link
subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link
subglobal7 link | subglobal7 link | subglobal7 link | subglobal7 link | subglobal7 link | subglobal7 link | subglobal7 link
subglobal8 link | subglobal8 link | subglobal8 link | subglobal8 link | subglobal8 link | subglobal8 link | subglobal8 link

Akku aktivátor (Akku Plussz)

Mi a leggyakoribb oka az akkumulátor meghibásodásának?

akku aktivátor - a szükséges plusszAz akkumulátor lemezeken lerakódó szulfát, ezt a folyamatot elszulfátosodásnak nevezik. A normális töltési - kisütési ciklus alatt a szulfátok a negatív és pozitív akkumulátor lemezek között ide-oda haladnak az elektrolit oldatban (az akkumulátor savban) és energiát adnak le és vesznek fel. Ahogy az ólom-szulfát lerakódás folyamatosan növekszik az akku lemezeken a töltési - kisütési ciklusok alatt, előbb-utóbb bekövetkezik az, hogy a szulfátréteg annyira megvastagszik az akkumulátorban, hogy nem vesz fel több energiát és a lemezeken marad. Egy idő után ez a lerakódó szulfátréteg csökkenti az akku hatásfokát és végül az akku használhatatlanná válik. Habár az akkumulátorban még ilyenkor is elegendő aktív anyag volna ahhoz, hogy még évekig tovább működjön az akkumulátor, a legtöbb esetben ez nem lehetséges, mert a szulfátréteg megakadályozza a folyamatot.

Felhasználási terület
Az elektronikus szulfátoldó felhasználható személygépkocsik, haszongépjárművek és járműparkok, mezőgazdaság, motorcsónakok és hajók, buszok, mentők - tűzoltóság, ipari járművek, villástargoncák, katonai felhasználások, motorkerékpárok, rendőrség, vasút, lakókocsik, napelemes rendszerek akkumulátoraihoz. Akku aktivátor, a szükséges plussz akkumulátorának.

  • az akku nagyobb teljesítményre képes és az akkumulátor élettartama akár megháromszorozódhat
  • védi a környezetet azáltal, hogy csökkenti a korán elhasználódott akkumulátorok számát, amelyek veszélyes hulladéknak számítanak
  • növeli az akkumulátor mélykisütési kapacitását
  • a régi vagy tönkrement akkumulátorokat működésre készteti
  • Az aktivátort közvetlenül a gépkocsi akku sarkaira kell csatlakoztatni csavaros kötéssel és folyamatosan rajtahagyni. Amikor végül akkucserére kerül sor, a készülék áttehető az új akkura is.
  • Az aktivátor által kiadott impulzusokat az akkumulátor teljes mértékben elnyeli, azok nem jutnak vissza a jármű elektronikája felé, így nem károsítják azt.

Tipus

BA-12

BA-12-24

Bemeneti feszültség tartomány:

10 - 16 V

10 - 32 V

Akkumulátor jellemzői:

12V-os zselés/AGM/savas ólomakku

12V vagy 24V-os zselés/AGM/savas ólomakku

Töltőáram impulzus:

80 - 100 A

80 - 200 A

Microprocesszor-vezérelt:

NEM

IGEN

Saját áramfelvétel:

2-5 mA

4-7 mA

Impulzus ismétlődési ideje:

5...20 sec.

Üzemi hőmérséklet tartomány:

-25 C ... +85 C

Méretek:

23 × 30 × 30 mm

Tömeg:

~50 g

EMC Directívák (89/336/EEC)

EN50081-1:01.92; EN50082-1:01.92

90 NAPOS PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA. Legyengült az akkumulátora és újat kellene vennie? A vásárlás előtt szeretné kipróbálni a BA-12 akku aktivátorunkat (akku plussz), de kétségei vannak a hatékonyságát illetően? Olvasson bővebben ezen készülékünk mellé nyújtott pénzvisszafizetési garanciáról itt >>

 

TOVÁBB A WEBÁRUHÁZBA >>

Az adott termékről többet megtudhat a baloldali "Kapcsolódó anyagok MENU" témakörben